Thursday, September 1, 2011

Beraya Dengan Kawan Sekolah

Hai..hai...

Hmm... sekejapnya masa berlalu... Hari ini dah masuk hari raya ketiga dah...

apa yang aku buat hari nie??

Tiap-tiap hari ramai kawan yang ajak aku datang kat umah diorang.. Ada rumah terbuka katanya.. Hmmm... tapi setakat satu pun aku tak pernah attend... Kenapa ya??

Sebabnya aku tak de transport. Kalau ada dah lama aku pergi merayap dah.

Tapi hari nie aku pergi la rumah bestfriends aku nie. Sri Nur Aimi. Kawan aku masa sekolah menengah lagi. Dia ada buat makan-makan.. So, aku pun pergi la..
Seronok sangat.
Sebabnya aku dapat jumpa ramai kawan aku kat sana..

erk!! Ramai ke?? Bolehlah dalam 5-6 orang.. Ye la sejak habis sekolah nie amat jarang aku berjumpa dengan diorang.. Hehe..

yang datang tadi Kak Nisah, Kak Nazi, Kakak Kak Nisah, Cik Malan, Irfan dengan Qis. Happening sangat.. Semua cerita lama dibongkar kembali. Laak betul la.

Next destination aku pergi rumah teacher Aza dekat Chemor sana tu... Tapi tak semua pergi.. Yang pergi hanyalah aku, Irfan, Aimi and Qis.. Sesat jugak lah kitaorang..
kat umah teacher dapat makan asam laksa. Sedap jugak. Kat rumah Aimi tadi makan laksa.. Hmmm.. Hari nie pesta laksa le jawabnya..

Tapi seronok sangat hari nie...

No comments:

Post a Comment