Sunday, February 5, 2012

Outing with friends

Hai... hai...

Dh dekat 2 minggu aku bertapa dekat rumah aku nie. Means dah 2 minggu aku bercuti sem. Minggu depan dah kena balik Melaka. Alahai sekejapnyer cuti. Tak pe!!! Manfaatkan le masa yang ada nie dengan aktiviti yang berfaedah... Hehehe...

Ok, back to the topic!!
Ari nie kawan-kawan aku kat ipoh nie ajak le kuar.
Pukul 9.30 pagi lagi dah call aku tanya sama ada nak join or x..
Almaklumlah, aku nie kan bizi..
So, kena le buat confirmation awal-awal lagi.

Aku pun seperti biasa le..
Kena tanya boss besar a.k.a. mak dulu..
N mak aku pun mengizinkan le aku kuar..
Kitaorang gi Ipoh Parade jee..
Jalan-jalan cuci mata..
Hehehe...

Dari rumah tadi aku dah berazam utk beli kasut..
Hehehehe... Seperti biasa le aku pun terbeli le beg..
Maklumlah, org perempuan nie kalau bab shopping mmg no 1...
Termasuklah AKU...
Kasut pun aku beli jugak...
Tak pe... Sekali- sekala...
Hehehe..

And thanks to Aimi and Qis sebab bawak aku kuar ari nie...
-Love u all-

No comments:

Post a Comment