Tuesday, August 23, 2011

Aktiviti Hari Ini

Hai... Hai...

Hmmm... Penat sungguh hari nie.. Ditambah pula dengan cuaca yang agak panas. Almaklumlah, semalam kan dah sehari suntuk hujan dekat bumi Allah nie..

Hari nie my mom minta tolong dengan aku suruh ikut dia temankan opah aku pergi klinik. Mulanya, aku agak keberatan sikit sebab macam malas je. Tapi kuatkan lah jugak hati nie Pergilah jugak.

Yang ikut my mom pergi klinik aku dengan achik. Ramai kan eskot my mom. Ini nak memudahkan kerja sebab my mom. Sebab ape tau.. semua yang ikut nie ada tugasan sendiri... tu sebab bawak ramai-ramai tu...

tugas aku pergi ambil kerusi roda and daftarkan opah and achik pula tugasnya tolong opah keluar. while my mom pula nak parking kereta.. so, masing-masing perlu la bekerjasama antara satu sama lain.. hehehe.. Apa yang penting?? KERJASAMA...

Agak lama jugak le berada kat klinik tu... Pastu pulak bila dah jumpa dr. kan.. kan... dr. sarankan opah pergi jumpa dr. pakar.. sebabnya sakit opah nie perlukan opah untuk jumpa dengan dr.. agak pening sikit ayat aku nie.. hehehe...

Then, my mom pun bersetuju la untuk bawak opah pergi jumpa dr pakar... kat mana tau... dekat PANTAI HOSPITAL... tapi sebelum tu kena balik rumah balik sebab tertinggal x-ray dekat rumah.. patah balik...

Alhamdulillah, segala urusan dekat PANTAI HOSPITAL tu dipermudahkan.. Lepas nie opah kena jumpa dr balik and then kena buat fisioterapi..

Lepas semua urusan tu balik le rumah.. Then dekat pukul 2 tu, aku ikut pulak my mom pergi pejabat sebab nak belikan adik aku punya PIN number.. Keluar balik...

Selesai tu pulak, aku ikut my mom keluar balik pergi sukat baju dekat taylor... Then, balik pejabat balik...

Duduk dekat pejabat tu sampai habis waktu kerja... Then lepas tu ikut my mom pergi beli kacang putih dekat Buntong... Lepas tu pulak kan.. Pergi le Mc Donald... tapi jalan jem... sabar je le.. sebab opah teringin nak makan burger...

Then, sampai rumah lagi 10 minit pukul 7.. Kelam kabut dibuatnya.. Packing cepat-cepat barang sebab nak kena balik Ipoh jaya pulak...

Akhirnya, sampai jugak aku dekat teratak aku nie walaupun lagi 10 minit nak buka puasa.. Fuh!! penatnya hari nie...

No comments:

Post a Comment