Monday, August 22, 2011

Jumpa Dr. SMS

Hai...Hai...

Korang kenal tak dengan Dr. SMS?? Mesti le kenal kan sebab dia merupakan angkasawan Islam yang pertama sampai di ISS. Dahsyat kan?? Muda-muda lagi dah dapat sampai ke sana.

Percaya tak yang aku pernah jumpa dia?

Hehehe... Memang aku pernah jumpa dia.

Bila??

Masa Minggu Haluan Siswa (MHS) Diploma UTeM ari tu. Best. Dapat tengok dia face-to-face. Serious cakap memang handsome giler dia. Luruh jantung nie bila tengok dia.

Dia datang kat UTeM ari tu sebab jadi tetamu jemputan. Dia cerita segala pengalaman dia sebelum / semasa / selepas ada dekat ISS. Mencabar sungguh segala dugaan yang dia terpaksa hadapi.

Dr. SMS ada cakap memang cita-cita dia nak jadi angkasawan suatu hari nanti. And alhamdulillah sekarang cita-cita dia memang dah dimakbulkan. Dia juga ada bagi tahu yang memang dari kecil lagi dia memang suka tengok langit and berharap suatu hati nantidia dapat sampai ke sana.

Masa Dr. SMS nie bagi ceramah, dia suka student tanya soalan dekat dia. And a few of them tanya dekat Dr. SMS macam-macam perkara.

Tapi serious memang seronok sangat. Aku and kawan-kawan aku sempat tangkap gambar dengan dia. Siap duduk sebelah dia lagi tu.. Fuh...Handsome giler..



**nampak tak gambar aku sebelah Dr. SMS... Handsome kan??**

No comments:

Post a Comment