Wednesday, August 24, 2011

Sangat Malu!!

Hai..hai...

Korang pernah tak rasa malu?? Dimalukan?? Mesti la pernah kan... tapi setiap orang pasti punya cerita tersendiri.. betul tak??

Hmm... apa yang aku nak cerita kat korang ni adalah tentang tersalah wish birthday kawan aku..

Ok, aku mati-mati ingat le birthday kawan aku a.k.a roomate masa matrik aku, Nadia bt Jamal nie pada 23/08/2011 ari tu.. So, aku pun ingat nak wish le birthday dia dekat fb dalam pukul 12 lebih macam tu...

Aku ingat aku akan jadi orang pertama yang akan wish birthday dia dulu sebab dekat fb dia, dia tak tulis pun birthday dia.. Tapi, malangnya bukan aku yang wish dia dulu sebab Nebb, kawan bilik depan aku masa matrik yang mendahului aku.. So, kiranya aku nie jatuh pada orang yang nombor 2 le yang wish birthday aku...

Semalam bila aku bukak fb, tiba-tiba si Nadia nie tags note dekat aku, Nebb, and beberapa orang lagi. Aku pun baca le notes tu.. Tahu tak sebenarnya birthday si Nadia nie bukan 23/08 tapi 28/08. Birthday Nadia nie sama dengan birthday ayah and adik aku.

Tak tahu macam mana nak cakap dah... Teramat malu sangat.. Rasa macam nak tutup je muka nie dengan dulang ke or whatever.. Bayangkan lah waktu Nebb wish, aku, Nebb dengan Athirah dah merepek macam-macam.. semua repekan kami nie hus untuk mengimbau balik kenangan kami masa kat matrik balik.. Kalau korang baca le, memang tak tahu nak cakap apa dah.. Asyik gelak je..

Itu lah kenangan yang paling aku tak boleh lupakan. Mungkin lepas nie aku akan terus ingat birthday Nadia nie.. Insyaallah... Kesilapan macam nie diharapkan tak akan berulang lagi.. Sekali kita dah buat kesilapan, kita pasti akan mengigatinya sampai bila-bila.. Betul tak???

No comments:

Post a Comment