Friday, August 19, 2011

Roomate Matrik Saya

Hai...Hai...

Sejak akhir-akhir nie aku asyik teringat kat 'roomate' matrik saya. Rindu sangat dekat diorang. Sepanjang duduk dekat sana, macam-macam ragam aku dapat.
Hehehe...
Roomate aku sebenarnya ada 4 orang.
Aku, Nadia, Mei Xian dengan Nurul.
Tapi tak sampai 2 bulan kita orang duduk sekali...
Tup..tup... Nurul dapat tawaran belajar dekat Maktab.
So, dia pun keluar..
Tinggalah kami bertiga..
Ok lah, meh aku perkenalkan diorang nie.

1. Nadia Bt Jamal.
  • suka tidur dengan buku
  • suka main sabun
  • suka minum horlicks
  • suka makan malam
  • suka mengarang
  • suka makan daging and ayam

2. Choo Mei Xian
  • suka gaduh and menyakat dia
  • tak makan pedas
  • ada anak patung mashimaro
  • suka main game

Hehe... Nie le roomate aku. Macam-macam ragam diorang nie. Diorang le yang menggembirakan aku hari-hari. Tapi sometimes ada jugak perselingkahan antara kita orang.
Tapi tak lama.
Kejap je.

1 comment:

  1. suka main sabun...hahaha...seronok2...
    suke mengarang? karang ape tu....heee bukan surat cinta okey...haha

    ReplyDelete