Tuesday, August 23, 2011

PooH Collection

Minat tak dengan karekter Pooh??

Aku memang minat sangat dengan Pooh nie..

Tapi tak de le sampai ketagih.

Aku ada simpan beberapa barangan Pooh nie.

Antaranya ialah wardobe Pooh.

Kecik je wardrobe nie tak de le besar mana. Just untuk simpan brooch dengan gelang je.

Murah je aku beli.

Dalam RM 10.00...

**nie le wardobe aku.. comel tak??**

Pastu aku ada frame Pooh.. Tu pun RM 10.00 jugak.

Murah je aku beli..

Selalunya barang-barang Disney nie mahal sangat kan dekat pasaran.

Semalam aku keluar shopping baju raya dengan family dekat The Store and aku pergi le jalan-jalan dekat bahagian stationary and suddenly kat situ semua barang Disney nie murah sangat-sangat. So, aku apa lagi. Terus le beli. Gila jadinya..

Barang-barang yang aku beli apa tau..

  • Address Book - RM 5.90
  • Organiser Book - RM 3.50
  • Ring File with Refill - RM 4.50
  • Refill File (2) - RM 1.50

Murah kan?? Kalau mahal aku tak de le beli. Aku biasanya beli barangan Disney nie bila ada sale je. Kalau tak de sale jangan harap le aku nak beli... Hehehe...



**address book**

**refill file**
** file with refill**

**organiser book**

No comments:

Post a Comment